Friday, February 13, 2015

So many (good) reasons to be tired

I guess the definition of a good vacation is that you end every day feeling as if you couldn't have done one more thing.  I have definitely met that goal today and yesterday, enough so that I've been too tired to post.

Yesterday was a moderate day of skiing, followed by a wonderful 75 minute hot stone massage.  I haven't had a massage in two years, and with the soreness in my muscles, it felt great.

Today was a very full day of skiing, enough so that I am exhausted today too.  My knees and thighs are screaming.  So that's all for today, other than a couple of gratuitous pictures of the local views.




Auf Deutsch:

Ich meine dass es gibt eine tolle Urlaub wenn jeder Tag endet mit dem Gefühle, dass man nicht eine mehr Tat getan könne.   Ich habe dieses Ziel Heute und Gestern erreicht, sodass ich zu müde ein Beitrag schreiben war.

Gestern war ein gemäßigter Tag für Skifahren, und dann hatte ich ein wunderbare 75 Minuten Heißsteinmassage. I habe keine Massage seit zwei Jahren gemacht, und mit der Schmerzhaftigkeit meiner Muskeln, sie war super.

Heute war ein sehr langer Tag für Skifahren, so viel dass ich bin auch heute erschöpft.  Meine Knie und meine Oberschenkel schreien. So ich bin für heute fertig, außer einem Paar unbegründete Fotos der örtlichen Blicke. (seht oben)


No comments: